diumenge, 10 de març del 2013

Ha arribat l'hora de fer un pas al costat


Bé, ahir va arribar el moment d’acceptar i ser conseqüent amb els meus valors i ser fidel amb mi mateix. I deixar d’ocupar la presidència de la secció local d’ERC.

Perquè ho deixo us preguntareu?

Ho deixo per que crec que tinc de fer un canvi a la meva vida, la política local ja no em mou des de dintre. I les meves motivacions comencen ha estar fora en la meva tasca laboral de cada dia.

En política crec que ja ho he donat tot, la política local m’ha ensenyat a superar barreres i prejudicis, mirar de superar qualsevol obstacle. I agafant de mostra aquella frase de si vols pots, ara la utilitzo, perquè ho vull.

Ho he donat tot des del primer dia amb aquests 12 anys de militància, i dels quals espero arribar als 25. He estat 5 anys fent feina a les trinxeres de militant, 4 anys de secretari de la secció local, i 3 anys de presidència amb moments molts durs.

Jo ja no tinc l’empenta que tenia al inici de cada un dels càrrecs que he anat ocupant amb aquests últims anys. No em toca a mi seguir presidint el partit, perquè crec que amb aquesta etapa ho he donat tot. No vull seguir per que toqui, no vull seguir per gloria, ni per tenir por a lo desconegut que esta per arribar. És una decisió difícil per a mi, però ja toca ventilar de nou les estances.

Espero que alguns de fora (d’altres partits locals), en prenguin nota, i que amb 12 anys de dedicar-se a la política o viure de ella n’haurien d’haver tingut mes que suficient.

Una altre cosa que m’ha ensenyat la política és no creure amb la sort, o no dependre de ella.

I per acabar, m’agradaria dir que la política ha de servir per unir diàleg, m’entristeix molt veure tants bàndols en un poble tan petit com el meu, i m’entristeix veure enfrontaments i odis, que jo indirectament he patit i no puc dir que n’estigui orgullós, en fi és un punt hi ha part en el camí com un glop d’aigua cau a la gola al final d’un llarg desert.


9 de març de 2013

Eloi